‘Elecciones USA 2012: los 12 factores decisivos‘ és el títol de l'últim
llibre d'Antoni Gutiérrez-Rubí, un i-book editat per El Periódico de
Catalunya i que ja es pot adquirir en les tendes on line d'Amazon, iTunes i Kobo..
El text, -que és número 1 en vendes d'ebooks polítics a iTunes i número 3 a amazon- és una anàlisi a fons dels 12 factors clau que segons el parer d'Antoni van portar el passat 6 de novembre a Barack Obama a la reelecció com a president d'Estats Units. Cadascuna de les claus és analitzada en un capítol diferent, que van des del finançament a la presència dels candidats a les xarxes, les diferents estratègies de campanya, el microtargetting o l'ús de dades.
Sobre això últim, el Big Data, en la presentació del llibre a Barcelona, el proper 17 de desembre, a les 19.30h, comptarem amb la conferència d'Ethan Roeder, Director of data en la campanya d'Obama. La seva ponència tindrà el títol de “Data on the Obama Campaign- Myths versus Reality’” i té una pinta fantàstica per entendre com ho van fer en la campanya del president Obama per accedir, ordenar i sobretot utilitzar, totes les dades recaptades per microsegmentar al seu públic.
Espero que ens veiem allà.
El text, -que és número 1 en vendes d'ebooks polítics a iTunes i número 3 a amazon- és una anàlisi a fons dels 12 factors clau que segons el parer d'Antoni van portar el passat 6 de novembre a Barack Obama a la reelecció com a president d'Estats Units. Cadascuna de les claus és analitzada en un capítol diferent, que van des del finançament a la presència dels candidats a les xarxes, les diferents estratègies de campanya, el microtargetting o l'ús de dades.
Sobre això últim, el Big Data, en la presentació del llibre a Barcelona, el proper 17 de desembre, a les 19.30h, comptarem amb la conferència d'Ethan Roeder, Director of data en la campanya d'Obama. La seva ponència tindrà el títol de “Data on the Obama Campaign- Myths versus Reality’” i té una pinta fantàstica per entendre com ho van fer en la campanya del president Obama per accedir, ordenar i sobretot utilitzar, totes les dades recaptades per microsegmentar al seu públic.
Espero que ens veiem allà.
0 Comments:
Subscribe to:
Comentaris del missatge (Atom)