Als Estats Units es preparen per a les eleccions del 2 de novembre de 2010. Seran escollits els 435 escons a la Cambra de Representants i 100 escons del Senat. Cada estat és representat a la cambra de representants proporcionalment partint de la seva població, i té dret a tenir almenys un representant; l'estat més poblat, Califòrnia, té 53 representants. El nombre total de representants està fixat actualment en 435 per la Reapportionment Act de 1929. En el Senat, són dos representants per Estat, i cada dos anys s'elegeix a un terç, que seran durant 6 anys.
Des de fa mesos ja es prepara la campanya, però tal com indiquen a The Bivings Report, s'ha notat un canvi a l'hora de crear les seves respectives pàgines web. Les web de campanya típicament tenen dos públics principals: (1) la gent que entra per saber més sobre un candidat (i 2) simpatitzants que busquen maneres de donar un cop de mà a la campanya.
Fins ara, la majoria de webs posaven èmfasi en ser un centre de notícies del candidat i alhora, donar opcions d'action center. A Bivings diuen que és quelcom lògic per a aquells candidats que ja tenen una marca pròpia i que són coneguts, però que tanmateix, per a aquells candidats que no es coneixen no té sentit, ja que abans s'han de crear una marca pròpia. I sembla ser que s'ha començat a pensar així, i en els últims mesos podem trobar noves maneres de donar a conèixer els candidats, d'una manera molt més estilitzada, visualment agradable, clara, i sobretot basant-se en el poder de les imatges i dels vídeos.
Opino que en aquestes pàgines web ja hi ha eines per a que qui ho desitgi pugui saber encara més del candidat o trobi eines per ajudar i participar en la campanya, però el primer és entrar per la vista, especialment quan no es coneix el polític, és el seu estil, el seu fisonomia i la bellesa dels seus materials de campanya, i és senzill aconseguir-ho amb una bona imatge o un bon vídeo el més visible possible. Si aconsegueix agradar de primeres, és probable que el visitant vulgui visitar més la web, i trobar llavors els argumentaris i la resta de materials, notícies i opcions.
Una altra opció, que és la que indiquen a The Bivings, i és quela web també és quelcom diferent, nova, que crida molt més l'atenció que les típiques webs electorals. A més, aquesta nova fisonomia s'assembla cada vegada més a la creació d'una "marca" pròpia com qualsevol producte de màrqueting.