Bloc | Sobre mí | Contacte | Treballo a

Sovint, la importància de la política d'un govern o d'un partit no té a la xarxa la visibilitat que pot tenir en altres mitjans. Però aquestes grans polítiques només es debaten per televisió o als diaris durant uns dies. L'objectiu d'un partit o d'una administració és que se'n parli durant el major temps possible, i això es pot aconseguir a través de la xarxa.

Un bon exemple el tenim en una de les polítiques estrella de Nicolas Sarkozy aquest any, com és la baixada de l'impost sobre el valor afegit (IVA) en la restauració del 19,6 al 5,5% a partir de l'1 de juliol, coincidint amb l'inici de la temporada turística.
Promesa per l'expresident Jacques Chirac el 2002, la reducció de l'IVA (TVA, en francès) al 5,5% era prevista pel 2010.
La seva rebaixa va ser una reivindicació tradicional de França davant de la Unió Europea que, el passat 10 de març i després d'anys de debats, va acordar permetre un IVA reduït en determinats serveis que requereixen una gran mà d'obra. El president francès, havia vinculat clarament la rebaixa de l'IVA amb un descens en els preus que paga el consumidor, amb l'objectiu de desenvolupar l'activitat i l'ocupació al sector de la restauració.

Des de l'1 de juliol aquesta baixada d'impostos ja és un fet, i quina millor forma de recordar-ho i d'aconseguir més participació que posant-ho al web del partit de Sarkozy, l'UMP.
En entrar a la seva web és aquesta pàgina sobre aquesta rebaixa el que trobem, amb un enllaç per visitar la web del partit (si volem). És a dir, el primer i més important que veiem en entrar és aquest èxit del govern.

En aquesta pàgina veiem les millores que proporciona la llei (millores per al consumidor, per als restauradors, per als salaris...) i podem accedir al text de la llei o a més informació. Es poden visualitzar a més vídeos amb l'opinió de diversos restauradors, clients o diputats, que sens dubte parlen bé de la llei i de Sarkozy.

També podem anar a un grup de Facebook sobre el tema i al post del blog de la UMP on parla d'aquesta rebaixa. L'objectiu és que la ciutadania vegi al partit com un garant de la millora de les seves condicions de vida, i l'abaratiment del que consumin diàriament en bars i restaurants és una bona prova d'això. A Facebook i l'el blog poden parlar d'això, felicitar a l'UMP i al seu líder i en resum, apropar-se al partit, objectiu últim d'aquesta campanya web.

 

0 Comments:

Post a Comment




RSS Blogger