En moltes webs de partits polítics és molt habitual intentar donar tota la informació a la pàgina principal, aconseguint que al final no es trobi rés, entre desplegables, banners, menús... Així, no només no es dóna tota la informació disponible, sinó que s'aconsegueix que els visitants d'aquesta web no trobin el que busquen i que no tornin a visitar-la.
La web d'un partit polític ha de donar, com a mínim, algunes informacions bàsiques i fer-les molt visibles: notícies, campanyes destacades i formes de col·laborar. En realitat n'hi ha molt poques que tinguin això molt visible, i moltes que o bé no el tenen prou visible o que ni tan sols no es pot trobar a la web principal.
En el partit laborista britànic han aconseguit unir les tres coses, de manera que la seva web és àgil i còmoda per a qui la visita. Té (a part de menús on trobar informació del partit), un gran banner destacat amb l'última campanya, les notícies i una barra lateral on trobar d'un cop d'ull totes les maneres de participar en campanya, de trobar activitats del partit, de rebre informacions, de reexpedir-les als amics, de donar diners....
Si un partit no ensenya clarament el que es pot fer per ell, segurament aconsegueixi poca participació. Depèn de la visibilitat d'aquestes accions de campanya o de tramesa d'informació que aquestes tinguin èxit. Si s'amaga dins de la web, tan sols la gent molt interessada es dedicarà a buscar quines activitats podria fer (algunes d'1 minut, altres de 5, altres d'hores...) que li puguin interessar.
Aquest menú lateral, que es va usar durant tota la campanya nord-americana en les eleccions de 2008, ha arribat a Europa d'una manera senzilla, adaptant-se a la cultura política britànica sense estridències. Recomano passejar-se per la seva web.