La comunicació política també té molt a veure amb el que ens rodeja dia a dia com a ciutadans. També en aquesta comunicació de ciutats, de projectes urbans, de noves idees, el relat i la manera de comunicar-se amb la ciutadania és bàsica. És l'anomenat CityMarketing.
Per saber més sobre aquest tema no hi ha rés millor que passar-se els propers 19 i 20 de juny per la vila de Roses, on es realitzarà la jornada Marca Ciutat, que concentrarà durant dos dies als màxims especialistes en CityMarketing així com tècnics i polítics responsables de promocionar la seva ciutat arreu.
El seminari, el més important que es fa a Espanya sobre la utilització de les tècniques del màrqueting per a posicionar una ciutat en la xarxa global de ciutats, aprofundirà en la creació d’una marca de ciutat i en com comunicar-la.
El primer dia, el divendres 19 de juny estarà centrat a la creació de marca de ciutat, i hi participaran grans professionals del marketing i del branding. Alguns dels noms són: Josep Chías, una eminència en el món del màrketing, Toni Puig, el "gurú" de les ciutats, Antonio Núñez, la persona que més sap d'storytelling a Espanya, David Riu, director dels estudis de branding de la URLl/La Salle, etc.I el segon dia es dedicarà a comunicar la ciutat. I hi participaran reconeguts experts en comunicació com Antoni Gutiérrez-Rubí, Lluís Pastor, Enric Casas, José Antonio Donaire, entre altres.
Us recomano veure el programa de l'esdeveniment, organitzat pels grans Pau Canaleta i Marc Teixidor.
També són uns dels majors experts en comunicació política a Catalunya, i excel·lents persones per acabar.
I a part, també són més alts que jo! ;)
Sí, grans.
La resta és correcte, doncs?