Bloc | Sobre mí | Contacte | Treballo a

En el Partit Popular, segons diuen al seu web, volen millorar la seva política de comunicació, el pròxim eix central de la qual es basarà en Internet. Per a aconseguir-ho, volen convertir la seva pàgina web en una seu del partit, on trobar qualsevol eina per a actuar políticament i alhora, en una web interactiva entre el partit i la ciutadania.

Ara com ara han obert un fòrum on poder donar idees sobre com ha de ser aquesta nova web, denominant a la petició d'idees com "Atrévete. El reto", i proposen alguna acció bastant novedosa.


Així, com primera iniciativa, el PP convoca el Concurs de Vídeos a Internet "Come con Rajoy", sobre la situació política i econòmica a Espanya. (vist a Enrique Castro).
L'objectiu és que s'enviïn vídeos, amb una durada d'un minut com a màxim, en el que es doni una visió sobre la situació política i econòmica d'Espanya. El termini d'enviament és fins al 19 d'octubre i els deu finalistes seran escollits per l'equip de noves tecnologies del partit, mentre que d'aquests deu, el Consell de direcció del PP triarà un guanyador.
El premi, com indica el nom del concurs, és un dinar amb Mariano Rajoy en la seu del partit, en el carrer Gènova, 13, de Madrid. I tots els vídeos finalistes seran penjats en el canal YouTube del Partit.

Fins a ara, la política de comunicació política per Internet del Partit Popular no ha estat malament, sobretot durant la campanya electoral per a les eleccions legislatives de març d'aquest any, però és obvi que han quedat enrere en referència a l'ús d'Internet en campanya respecte al PSOE i la seva mobilització virtual, pel que és obvi que intenten millorar la participació, difusió del seu missatge i implementació de campanyes virtuals.

 

0 Comments:

Post a Comment




RSS Blogger