La pàgina web d'una institució ha de ser el reflex del seu interès a donar a conèixer el que fa a la ciutadania, i això s'aconsegueix no només actualitzant freqüentment, sinó també oferint mètodes perquè aquesta comunicació sigui ràpida, eficaç i senzilla, i amb un acurat disseny que faci atractiva aquest web.
Una cosa semblant han hagut de pensar a la seu del govern britànic, que disposa d'una cuidada web (en Beta) i d'un ús extensiu de tota la informació que genera, compartint-la i donant-la a conèixer a través de la integració en la web d'eines 2.0 com Flickr, Twitter i YouTube.
La web està estructurada en tres columnes. En les dues primeres, una gran notícia destacada amb fotografia s'eleva damunt de la resta de notícies generades. A totes elles, no es pot comentar, però en canvi, disposa de botons per a compartir aquesta informació a del.icio.us, facebook i digg.
En la columna dreta, dóna accés a serveis com un newsletter de novetats a downing street, canal YouTube propi, canal de twitter i àlbums de fotos de Flickr. Tots els canals, amb el seu corresponent RSS per a poder seguir-los contínuament.
Altres característiques interessants són les maneres de posar-se en contacte amb el primer ministre (en l'apartat “Communicate”): penjar un vídeo amb la pregunta a YouTube, rebre mails sobre determinats temes, o penjar una petició a la web e-petitions.
A part d'aquestes opcions per a augmentar la comunicació i difondre el missatge, la web té també una carta de salutació del primer ministre, així com vídeos interactius sobre la història de la institució, biografia de tots els primers ministres de la història, història de l'edifici, etc...
Finalment, també té el seu propi canal de televisió a Internet: Number 10 TV.
En resum, una veritable experiència. Igualeta, igualeta (o no), a la web del govern espanyol: