Bloc | Sobre mí | Contacte | Treballo a

50 lectures recomanades

Vaig llegir en un post de Tíscar un text on indicava on trobar llibres en obert (gratuïts) sobre cultura digital, comunicació, màrqueting per Internet, web 2.0, blogs i educació (afegint llibres trobats en un post de 233 grados). També se citen llibres en obert en un post de Maria Cristina Martínez.
Em permeto escriure algun dels llibres que citen i afegir algun dels llibres que jo tenia anotats sobre Internet, web i política 2.0 perquè pugueu accedir a les seves lectures (volia fer un wiki però no tinc massa temps, la veritat. Encara que Tíscar ja en té).
Aquí teniu les meves 50 referències recomanades:

  1. The New Rules of Viral Marketing - David Meerman Scott
  2. Masters of Marketing - Startup Internet Marketing
  3. Get Viral Get Visitors - Stacie Mahoe
  4. Marketing With Case Studies - Dynamic Copywriting
  5. Geeks Guide to Promoting Yourself With Twitter - Geekpreneur
  6. The Zen of Blogging - Hunter Nutall
  7. What is Social Media - iCrossing
  8. A Primer in Social Media - SmashLab
  9. Effective Internet Presence - Effective Internet Presence
  10. Blogs & Social Media - PRSA
  11. The Podcast Customer Revealed - Edison Media Research
  12. La Gran Guía de los Blogs 2008. De Rosa Jiménez Cano y Francisco Polo.
  13. Blogbook. El futuro es tuyo. Varios autores.
  14. El poder de las redes. De David de Ugarte.
  15. Comunicación empresarial 2.0. De Javier Celaya y Pau Herrera.
  16. Web 2.0. El negocio de las Redes Sociales. De Bankinter y Accenture.
  17. Web 2.0. De Antonio Fumero y Genís Roca (Fundación Orange).
  18. El imperio digital. De Leandro Zanoni
  19. Manual de uso del blog en la empresa. De Alberto Ortíz de Zárate.
  20. OECD. Participative Web and User-Created Content: Web 2.0, Wikis and Social Networking
  21. Wikiworld, Political Economy and the Promise of Participatory Media (pdf)
  22. Education for a Digital World (pdf).
  23. Periodismo 2.0. Una guía de alfabetización digital. Mark Briggs.
  24. Planeta 2.0. Inteligencia colectiva o medios fast food. Cristóbal Cobo y Hugo Pardo.
  25. The future of reputation. Daniel J. Solove.
  26. Lasica: The Mobile Generation (PDF)
  27. Lessig: Code 2.0
  28. J-Lab: Citizen Media: Fad or Future of News? (50p, PDF)
  29. The Wealth of Networks: How Social Production Transforms Markets and Freedom (Yochai BenklerYale Press 2006).
  30. La blogosfera hispana. Fundación France Telecom
  31. Inteligencia colectiva. Pierre Levy
  32. Capitalismo 3.0. Peter Barnes
  33. La ética del hacker de Pekka Himanen
  34. Los cibermedios valencianos: cartografía, características y contenidos, de Guillermo López.
  35. Blogs y Medios, de José Manuel Noguera.
  36. Handbook for bloggers and cyber-dissidents, Reporteros sin Fronteras
  37. Cómo apoderarse de los medios de comunicación
  38. Reclaiming the Media. Communication Rights and Democratic Media Roles. Nico Carpentier y Bart Cammaerts. ECREA. Enlaces a los capítulos en pdf.
  39. The hacker ethic and the spirit of the new economy. Pekka Himanen (2001)
  40. Democratizing Innovation. Eric von Hippel (2005)
  41. The Wealth of Networks. How Social Production Transforms Markets and Freedom. Yochai Benkler (2006)
  42. The Cathedral and the Bazaar, Eric Steven Raymond (2000)
  43. How To Become A Hacker. Eric Steven Raymond (2001)
  44. We the Media. Grassroots Journalism by the People, for the People. Dan Gillmor
  45. Digerati: Encounters With The Cyber Elite. John Brockman
  46. Sending Your Government A Message: E-mail Communication Between Citizens And Government. Carl Richard
  47. Being Digital. Nicholas Negroponte
  48. The Virtual Community. Howard Rheingold
  49. Políticas. Antoni Gutiérrez-Rubí
  50. Online Politics 101. Colin Delany

 

0 Comments:

Post a Comment




RSS Blogger