Vaig llegir en un post de Tíscar un text on indicava on trobar llibres en obert (gratuïts) sobre cultura digital, comunicació, màrqueting per Internet, web 2.0, blogs i educació (afegint llibres trobats en un post de 233 grados). També se citen llibres en obert en un post de Maria Cristina Martínez.
Em permeto escriure algun dels llibres que citen i afegir algun dels llibres que jo tenia anotats sobre Internet, web i política 2.0 perquè pugueu accedir a les seves lectures (volia fer un wiki però no tinc massa temps, la veritat. Encara que Tíscar ja en té).
Aquí teniu les meves 50 referències recomanades:
- The New Rules of Viral Marketing - David Meerman Scott
- Masters of Marketing - Startup Internet Marketing
- Get Viral Get Visitors - Stacie Mahoe
- Marketing With Case Studies - Dynamic Copywriting
- Geeks Guide to Promoting Yourself With Twitter - Geekpreneur
- The Zen of Blogging - Hunter Nutall
- What is Social Media - iCrossing
- A Primer in Social Media - SmashLab
- Effective Internet Presence - Effective Internet Presence
- Blogs & Social Media - PRSA
- The Podcast Customer Revealed - Edison Media Research
- La Gran Guía de los Blogs 2008. De Rosa Jiménez Cano y Francisco Polo.
- Blogbook. El futuro es tuyo. Varios autores.
- El poder de las redes. De David de Ugarte.
- Comunicación empresarial 2.0. De Javier Celaya y Pau Herrera.
- Web 2.0. El negocio de las Redes Sociales. De Bankinter y Accenture.
- Web 2.0. De Antonio Fumero y Genís Roca (Fundación Orange).
- El imperio digital. De Leandro Zanoni
- Manual de uso del blog en la empresa. De Alberto Ortíz de Zárate.
- OECD. Participative Web and User-Created Content: Web 2.0, Wikis and Social Networking
- Wikiworld, Political Economy and the Promise of Participatory Media (pdf)
- Education for a Digital World (pdf).
- Periodismo 2.0. Una guía de alfabetización digital. Mark Briggs.
- Planeta 2.0. Inteligencia colectiva o medios fast food. Cristóbal Cobo y Hugo Pardo.
- The future of reputation. Daniel J. Solove.
- Lasica: The Mobile Generation (PDF)
- Lessig: Code 2.0
- J-Lab: Citizen Media: Fad or Future of News? (50p, PDF)
- The Wealth of Networks: How Social Production Transforms Markets and Freedom (Yochai BenklerYale Press 2006).
- La blogosfera hispana. Fundación France Telecom
- Inteligencia colectiva. Pierre Levy
- Capitalismo 3.0. Peter Barnes
- La ética del hacker de Pekka Himanen
- Los cibermedios valencianos: cartografía, características y contenidos, de Guillermo López.
- Blogs y Medios, de José Manuel Noguera.
- Handbook for bloggers and cyber-dissidents, Reporteros sin Fronteras
- Cómo apoderarse de los medios de comunicación
- Reclaiming the Media. Communication Rights and Democratic Media Roles. Nico Carpentier y Bart Cammaerts. ECREA. Enlaces a los capítulos en pdf.
- The hacker ethic and the spirit of the new economy. Pekka Himanen (2001)
- Democratizing Innovation. Eric von Hippel (2005)
- The Wealth of Networks. How Social Production Transforms Markets and Freedom. Yochai Benkler (2006)
- The Cathedral and the Bazaar, Eric Steven Raymond (2000)
- How To Become A Hacker. Eric Steven Raymond (2001)
- We the Media. Grassroots Journalism by the People, for the People. Dan Gillmor
- Digerati: Encounters With The Cyber Elite. John Brockman
- Sending Your Government A Message: E-mail Communication Between Citizens And Government. Carl Richard
- Being Digital. Nicholas Negroponte
- The Virtual Community. Howard Rheingold
- Políticas. Antoni Gutiérrez-Rubí
- Online Politics 101. Colin Delany
0 Comments:
Subscribe to:
Comentaris del missatge (Atom)