El passat 28 de febrer el partit conservador britànic va llançar una campanya de reclutament de militants i simpatitzants per a preparar les eleccions municipals del passat cap de setmana i per a començar la pre-campaña cap a les generals. Aquesta campanya, denominada “You can get it if you really want”, es va basar en el llançament de vídeos dirigits pel director i productor de Hollywood Matthew Vaughn (amb pel·lícules com Snatch. Porcs i diamants o X-Men).
L'interessant és que el primer vídeo es va llançar exclusivament des de la pàgina de Facebook del partit conservador, des d'on es va fer arribar als simpatitzants en Facebook i altres xarxes socials on els conservadors estan presents (Bebo, MySpace, iVillage), a la resta de militants i simpatitzants, a YouTube o Blip.TV i als mitjans de comunicació tradicionals, fent que la campanya tingués molta repercussió.
A la web de la campanya es pot veure el vídeo inicial, així com 10 vídeos més que fan referència a deu temàtiques diferents: salut, seguretat, economia, pensions, immigració, medi ambient, educació, etc... que també tenen la seva pròpia pàgina on el responsable de cada temàtica (que en teoria és el ministre conservador en l'ombra –perquè no governa-) comenta el que està fent malament el govern laborista de Brown i el que ell i el partit conservador proposen per a millorar aquest àrea.
Finalment, amb un gran banner es convida a la gent a unir-se i a participar en aquesta campanya i que el partit conservador arribi al poder, i ho fa donant tres opcions: fer-se simpatitzant, fer-se membre (per només 25 lliures a l'any) o fer-se donant.
D'altra banda, també es poden descarregar posters amb el lema de la campanya i de cada temàtica.