Bloc | Sobre mí | Contacte | Treballo a

Dos anys de blog

Avui fa dos anys que vaig inaugurar la versió castellana d'aquest blog. En principi això no anava a ser un blog típic, sinó tan sols un repositori d'apunts sobre coses que utilitzen els partits polítics per a fer campanya, ja que per al meu d'aleshores projecte d'investigació del doctorat necessitava tenir informació disponible a Internet per a copiar/enganxar text des de la meva casa i des del treball sense haver d'enviar-me mails ni dur USB, però ja veieu.
Poc a poc el blog ha anat creixent i canviant i convertint-se en el que és ara, encara que no tinc ni idea en el que es convertirà més endavant.

A tots/es aquells/es que comenten, em llegeixen, m'han citat, han llegit algun dels 320 posts o tan sols es passen per aquí de tant en tant, moltes gràcies per tot!!

 

0 Comments:

Post a Comment




RSS Blogger