Bloc | Sobre mí | Contacte | Treballo a

Beers&Politics 2.0 a Barcelona

Aquest matí parlava pel xat de Facebook amb Juan Víctor Izquierdo (director web del PP Catalunya) i comentàvem de veure'ns (ambdós som del barri de Gracia), però la quedada se'ns ha anat una mica de les mans i hem pensat en fer-la més gran i que qualsevol interessat en blogs i política pugui participar, així que ràpidament he contactat amb Rubèn Novoa i Albert Medran, a veure si entre els quatre pensàvem alguna cosa interessant.

Doncs bé, el proper 6 de juny tindrà lloc el primer Beers&Politics 2.0, a La Cervesera artesana, del carrer Sant Agustí, 14 (Gràcia, metro Diagonal), l'únic objectiu del qual és parlar de qualsevol cosa, però sobretot conèixe'ns.
És una trobada totalment informal, de les 19.50h a les 23.50h, pel que qualsevol pot arribar i anar-se a l'hora que més li convingui. La data escollida ha estat aquesta perquè ja no hi ha campanya electoral (o ja no hi ha tanta) i just abans dels diversos congressos de partit que se celebraran al juny i juliol.
Pot venir qualsevol que tingui blog (o no), que li agradi la política, i fins i tot a qui no li agradi la cervesa.

Posaré en aquest blog les persones que es vagin apuntant, cosa que podeu fer aquí o a la pàgina de l'esdeveniment a Facebook.

Gràcies i espero veure'ns al Beers&Politics.
Per descomptat, qualsevol difusió que feu als vostres blogs i entre els vostres coneguts serà ben rebuda.

 

6 Comments:

  1. Albert Medrán said...
    Gran iniciativa... allà hi seré! encara que no m'agradi la cervesa :P
    Lluís Soler Turu said...
    que el 6 de juny no hi haurà campanya electoral? ¬¬
    Doncs potser no n'hi ha per alguns, però no és el meu cas.

    No saps les ganes que tinc que arribi el dia 8 de juny perquè s'acabi la llarguíssima campanya electoral de les primàries d'Esquerra. Això és esgotador.

    Ens veiem aviat amb una cervesa a la mà!

    Salutacions!
    Rubèn Novoa i Arranz said...
    Jo no em perdo les Belcebuth 13º de l'Artesana ni el compartir experiències amb tots vosaltres!

    Ens veiem allà!
    e-Xaps said...
    @Albert, ja veuràs com alguna cosa trobarem que t'agradi, jo tampoc en prenc (més de 7)

    @Lluís, el dia 6 descanses!!

    @Rubèn, lo de la Belcebuth 13 graus ja en parlarem ;)

    Gràcies!!!
    Anònim said...
    M'hi he apuntat pel facebook Xavier.

    No conec a ningú personalment, però vindré acompanyat d'un amic meu que a la vegada és amic del Rubèn Novoa. Algo és algo.
    e-Xaps said...
    @Edgar,

    Cap problema, jo tampoc conec a tothom, d'això es tracta.
    Sou molt benvinguts.

    Salut.

Post a Comment




RSS Blogger