Bloc | Sobre mí | Contacte | Treballo a

Si el passat 10 d'octubre vaig convidar a Germán Angeli que resumís en el meu blog la campanya electoral argentina en aquest post, avui Germán em retorna la invitació, publicant jo en el seu blog el meu resum de la recent campanya política espanyola en Internet.

Si ja vam poder veure un avanç de com els partits van utilitzar Internet en campanya les passades eleccions autonòmiques catalanes (novembre de 2006) i en les eleccions municipals (maig de 2007), podríem dir que tal vegada aquestes hagin estat les primeres eleccions generals on Internet ha tingut un paper important (que no primordial) en la campanya electoral que va començar el passat 21 de febrer. És destacable sobretot el canvi en les webs dels partits, l'ús de xarxes socials i vídeo-política i l'entrada en campanya de blogs i xarxes de blogs.

Podeu llegir el resum sencer aquí.

 

0 Comments:

Post a Comment




RSS Blogger