El proper 2 de maig, AnticsUPF, l’associació
d’antics alumnes de la Universitat Pompeu Fabra, organitza la Taula rodona: Campanyes
electorals i innovació en la comunicació política, a la que m’han convidat.
La professionalització de la comunicació
política, al món, però especialment als Estats Units, en cada període
d’eleccions presidencials, fa que les eines de gestió de campanyes i les idees
de comunicació política per a tirar endavant aquestes campanyes canviïn i
millorin, segmentant millor els missatges i la manera de fer-los arribar al
públic. L’anàlisi de dades i entendre la societat digital esdevenen imprescindibles
en la difícil tasca de fer una bona campanya.
La innovació en comunicació política,
en general, i l’anàlisi dels casos específics de les eleccions presidencials
nordamericanes de 2012 i d’Itàlia al 2013 és el tema central
d’aquesta taula rodona, que també debatrà sobre les implicacions que pot tenir
per a fenòmens, temàtiques i candidats del nostre entorn més proper.
Presenta i modera:
- Jaume López- Professor del Departament de Ciències Polítiques i Socials (UPF), i Consultor als estudis d’Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya.
- Jaume López- Professor del Departament de Ciències Polítiques i Socials (UPF), i Consultor als estudis d’Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya.
- Ana Polo @nanpolo: La campanya americana
del 2012.
- Natàlia Garcia Carbajo @natalia_garciac: Itàlia i el fenomen Beppe Grillo.
- Natàlia Garcia Carbajo @natalia_garciac: Itàlia i el fenomen Beppe Grillo.
És dijous, 2 de
maig, de 18.30h a 20.30h, a l’Aula 55.309 de l’Edifici Tànger del
campus de la Comunicació UPF.
La inscripció és gratuïta , però es
recomana reservar plaça escrivint al email antics.alumnes@upf.edu
indicant nom i cognom.
0 Comments:
Subscribe to:
Comentaris del missatge (Atom)