En 15 dies, el partit demòcrata nord-americà es juga la seva hegemonia en el Congrés, i el president d'EUA, Barack Obama, s'enfronta a dos immensos reptes. Primer, milions de persones que anteriorment ho van fer, no votaran demòcrata. I segon, els republicans han pres avantatge en el finançament, que sol assegurar la victòria en qualsevol elecció al Estats Units.
Una de les activitats que s'han proposat des del partit demòcrata per aconseguir convèncer la gent que vagi a votar és la denominada: "Change by the Million", on es fa una crida a voluntaris perquè realitzin trucades a persones que anteriorment havien votat demòcrata (el 2008). Els que fan les trucades entren en una web, que a través de l'IP sap d'on són i els mostra un llistat amb un nom, edat i número de telèfon d'algú del seu Estat.
En aquests moments, iniciada la campanya, en tot el país, milers de voluntaris estan entrant en la web i truquen. Aquestes converses són increïblement poderoses, i al costat del porta a porta, la manera més efectiva en la qual poden arribar a la gent.
A més, en la web demòcrata també donen argumentari als voluntaris per convèncer als seus contactes telefònics que vagin a votar: si és un estudiant universitari que va votar per primera vegada el 2008 i ha perdut l'interès des de llavors; si és una mare soltera que no està segura si tindrà temps de sortir del treball, recollir els seus fills a l'escola, i votar; si és un treballador que recentment va perdre el seu treball i va votar per Obama el 2008, etc....
Aquests voluntaris es converteixen en les persones que poden aconseguir que els antics votants d'Obama vagin a votar de nou. Aquesta campanya, que ara té nom i que ha estat àmpliament difosa entre totes les seves bases de dades, té com a objectiu arribar com a mínim a un milió de persones, i durant tota la campanya ja estava disponible en la web, amb el títol de "call voters", que també geolocaliza via IP per Estat de procedència.