Bloc | Sobre mí | Contacte | Treballo a

El suicidi polític a Twitter

Twitter s'ha cobrat la seva primera víctima a la campanya de les generals del Regne Unit. Es tracta de Stuart MacLennan, de 24 anys i aspirant laborista a diputat en la circumscripció escocesa de Moray. En el seu Twitter, MacLennan insultava els seus companys de partit i els seus contrincants conservadors i lliberals, definint-los com a cabrons, gilipolles, fotuts idiotes i fills de puta, a més de frases masclistes i insultants cap a minories i cap als ancians.

Sobre els votants, va descriure als ancians com "els que esquiven els taüts" i va emprar el terme despectiu "chav" (hortera) per parlar de la gent que va trobar a l'estació de tren de Stirling, localitat on va acudir a fer campanya. Altres "joies":

- Déu, aquest comerç just. Les bananes orgàniques són merda. En puc tenir una, conreada per esclaus, millorada químicament i modificada genèticament si us plau?
- Al tren a Inverness. Tinc una revista i un six pack d'Heineken fent-me companyia
- Assegut davant una vaca particularment egoista al tren, que ha pres tot l'espai per a les cames sota la taula amb les seves bosses
- Feta la meva connexió de tren. No hi ha primera classe. Al davant la vaca més lletja que he vist
- Crec que estic completament sobri per primera vegada en 4 dies
- Jesús, avui estic tan sec com una puta monja
- La dona en el meu costat al tren està llegint una novel·la de Danielle Steele. Puc, de fet, confirmar que està en lletra molt gran i a doble espai
- Johnnie Walker Red Label és tan horrible que no es pot vendre a Escòcia

En realitat, aquestes frases a Twitter eren de fa un any, però van ser difoses pel diari The Sun i han causat una forta polèmica, tanta que l'han "acomiadat" del partit laborista.

Més informació a FayerWayer, El Mundo o Fast Company.

Gràcies Ladis per comentar-m'ho!

 

0 Comments:

Post a Comment




RSS Blogger