La creació de continguts polítics compartits, és a dir que siguin traslladables a altres webs o blogs, ha estat la tònica normal durant les últimes campanyes polítiques.
En un parell d'anys hem passat de la inclusió de banners amb el logo del partit, als vídeos que es podien extreure de la web del partit o del candidat i "embeure" en el teu site. En un augment d'escala, al web del partit laborista britànic ho han millorat, creant verdaders banners animats amb ferotges crítiques polítiques cap al partit conservador i altres banners de suport al partit. Algun d'ells, allotjats en l'espai de la seva web "Tools for your website", permet clicar directament des del banner per publicar-ho en el teu perfil de Facebook o afegir-lo al teu web o blog. Algun té fins i tot format Twitter amb paraules (presumptes) de David Cameron, el candidat conservador.
Des del partit laborista, sumit en una gran crisi interna i del govern de Gordon Brown, intenten contraatacar a la campanya conservadora que demana unes eleccions anticipades al Regne Unit. La inclusió d'aquests widgets en webs, blogs i xarxes socials sol són una arma més en la seva comunicació política.
Us poso algun exemple: