Bloc | Sobre mí | Contacte | Treballo a

La viralitat, que no és més que el boca orella de tota la vida, és el que aconsegueix en aquests temps que el teu missatge sigui escoltat per multitud de persones. S'aconsegueix especialment gràcies als vídeos, és a dir, a través de Youtube, però també a que aquests vídeos no romanen tan sols a Internet accedint a la pàgina de YouTube corresponent, sinó que són compartits, enllaçats i distribuïts per tota la xarxa i, amb sort, per la televisió.

L'objectiu de qualsevol empresa, partit o institució al fer aquests vídeos és aquesta anhelada viralitat, que siguin els propis usuaris els que comparteixin aquest vídeo, ho visualitzin i ho enviïn als seus amics/es a través d'altres eines socials: e-mails, twitter, Facebook, blogs… Per a aconseguir-lo, hi ha diferents consells (alguns molt, molt bons), però només un que considero bàsic: crear un contingut que sigui original, divertit, sorprenent i de no més d'un minut. A partir d'aquí, és qüestió de sort i de fer-lo arribar al major nombre de gent possible.

Quelcom semblant han pensat des del Parlament europeu, creant vídeos divertits que ens traslladen un missatge: la necessitat d'acudir a les urnes el pròxim 7 de juny en les eleccions europees. Fa unes setmanes van treure el primer i just ahir han llançat el segon. I la veritat és que, sobretot el primer, tenen totes aquestes característiques que citava.
Per descomptat, també tenen els vídeos “seriosos”, com per exemple aquest en català. Tots estan pujats al canal YouTube del Parlament Europeu.





 

0 Comments:

Post a Comment




RSS Blogger