Bloc | Sobre mí | Contacte | Treballo a

Aquest dissabte, quan faltin poc més de tres dies per a la presa de possessió de Barack Obama, a Barcelona tindrà lloc un acte que repassarà els aspectes principals que van dur al president-electe dels Estats Units a guanyar les eleccions presidencials.

A ningú se li escapa la importància de la victòria d’Obama. Són molts els aspectes específics i únics que fan del personatge i de la seva carrera a la presidència un moment històric de rellevància.

L’acte, com Obama, també té algunes especificitats. La Marató de Comunicació - Lliçons Obama és un conjunt de micropresentacions de cinc minuts de durada que ens ajudarà a veure la campanya d’Obama en la seva globalitat.

La idea de celebrar aquest acte sorgí del darrer Beers & Politics. D’aquesta manera, l’Antoni Gutiérrez-Rubí i l'Albert Medràn han estat treballant els darrers mesos per aquesta cita que no et pots perdre.

Aquest dissabte, a les 10 del matí, el Centre Internacional de Premsa serà l’escenari d’aquest repàs a una campanya històrica. 21 mini-ponències de cinc minuts seran presentades seguint aquest agenda:

Juan Victor Izquierdo: Les fortaleses d’Obama
Pau Canaleta: David Axelrod.
Marta Albes: Els valors en el discurs
Albert Medrán: La força del “We”
Carlos Gómez: Canvi: campanyes emocionals vs campanyes de fets
Guillem López-Bonafont: Grassroots
Rubèn Novoa: Fundraising
Antoni Gutiérrez-Rubí: El logotip
Sílvia Majó: Els correus electrònics de barackobama.com
Marc Pallarès: La música i els músics
Xavier Peytibí: La campanya per telèfon mòbil
Marc Cortés: Twitter i interactivitat
Montse Prats: L’arquetip femení en la les xarxes de poder/relació d’Obama
Toni Aira: Jon Favreau i els speechwriters
Vicent Martínez: El spot de 30 minuts
Carlos Guadián: Monitoritzant la campanya
Marc Teixidor: Change.gov
Carles Puigdemont: La influència Obama a casa nostra
José Rodríguez: Impacte a la blogosfera espanyola
Lourdes Muñoz: Obama, lliçons de gènere
Joan Riera: Tema a confirmar

L’entrada és lliure.

En el meu cas, parlaré de com la campanya de Obama ha utilitzat els telèfons mòbils d'una manera mai vista en política, aprofitant no solament els números de telèfon que anava recollint en multitud d'actes i de multitud de maneres, sinó també de com ha utilitzat la nova tecnologia mòbil per a fer campanya. Espero que ens veiem allà.

 

0 Comments:

Post a Comment




RSS Blogger