Bloc | Sobre mí | Contacte | Treballo a

Ciberentrevista a Patxi López

Patxi López, del PSE, candidat a lehendakari en les eleccions del Parlament basc de 2009, és un altre dels polítics que s'ha llançat de ple des de fa uns mesos a la política 2.0. A part del seu blog, que just ha complert un any, també el podem trobar i interactuar amb ell en els seus canals de Twitter, Facebook (amb 1.162 amics), YouTube, Tuenti, LastFM o Flickr.

La seva darrera acció per a poder respondre a les preguntes dels ciutadans ha estat crear una entrevista a través d'Internet, on qualsevol ciutadà pugui fer-li preguntes a través de comentaris en el seu blog. Patxi López les respondrà a través de vídeo, que penjarà en el seu blog i en les altres xarxes on disposa de canal. Aquesta acció l'ha difós a través del seu blog, twitter i facebook.

Segons les seves pròpies paraules: "A veces me es difícil contestaros a todos, tanto en facebook, en twitter, en mi correo patxilopez@gmail.com o en el propio blog, quiero hacerlo y como veis estoy muy comprometido con la política 2.0, sin embargo algunos días, mis obligaciones políticas no me dejan el suficiente tiempo para hacerlo; por eso os lanzo una propuesta: Una entrevista on line, 2.0, o a través de la fórmula del videoblog, como lo queráis llamar. Lo que me comprometo es a recoger todas aquellas preguntas que me deseéis hacer desde hoy hasta el próximo jueves 30 y después os grabaré las respuestas que colgaré a modo de ciberentrevista con todos y todas los que queráis participar. [...] No obstante intentaré seguir como hasta ahora contestando a los correos electrónicos que pueda, los comentarios, en las redes sociales en las que estoy etc, aunque os pido que seais comprensivos si algunos días no puedo hacerlo porque como digo con la actividad maratoniana y largas jornadas que tengo a menudo no siempre tengo tiempo".

Felicitats per la iniciativa i la innovació que representa per aquestes terres.

 

0 Comments:

Post a Comment




RSS Blogger