Bloc | Sobre mí | Contacte | Treballo a

Tancat per vacances

Anava a escriure alguna cosa que tinc encara pendent però estic bastant saturat de treball per als meus últims 4 dies laborables o sigui que millor descanso, que em fa falta.

Molt bones vacances!!!

De moment m'espera una ruta pel nord (Navarra, Burgos, Bilbao), una ruta de records per la Toscana (es compleixen 10 anys des que vaig viure a Florència) i unes festes de relax alcohòlic en el meu poblet de Terol.

Pels que s'avorreixin, deixo algunes cançons per a passar l'estona i per a canviar una mica el monotema d'aquest blog.
Ens veiem (llegim) al setembre.




Carmen Consoli - Parole di burro


Obrint pas - Sóc del sud


Dorian - Cualquier otra parte


Carmen Consoli - Je suis venue te dire que je m'en vais


 

2 Comments:

  1. Àlex said...
    Que vagin molt bé les vacances!
    Una abraçada,
    e-Xaps said...
    Moltes gràcies, Alexandra. Igualment!!

    Ens veiem a la tornada.
    Una abraçada.

Post a Comment




RSS Blogger