Dimarts passat, en el discurs de resposta al discurs sobre l'estat de
la nació d'Obama, Marco Rubio va caure en el que es denomina “el fossat
d'orquestra”. Tal com explicava Daniel Ureña fa un parell d'anys: “Pots
donar un discurs anunciant la pau del món, però si el ponent posterior
cau davant de les càmeres, segurament es parlarà més d'ell. Predomina
l'inusual, buscant l'info-entreteniment, i cal estar preparat per a
això, i fins i tot per beneficiar-se”. En el cas de Rubio, considerat
per alguns com la salvació del partit republicà per guanyar vots entre
la comunitat hispana, va provocar centenars de comentaris a les xarxes
socials, quan va interrompre el seu discurs per prendre un glop d'aigua. Rubio va respondre, entre somriures, a les crítiques dient que
“sentia la boca seca i necessitava una mica d'aigua”. Al moment, ningú
va parlar del seu molt bon discurs. Només del seu glop d'aigua.
El que era un “fossat d'orquestra” clar s'ha intentat aprofitar per l'equip del republicà, intentant capitalitzar-ho. El senador republicà ha llançat una campanya de recaptació de fons a través de la venda d'ampolles d'alumini amb el seu nom.
En un missatge publicat en el seu compte de Twitter en la nit de dimecres, Rubio convida als seus seguidors a entrar a la pàgina web del seu comitè d'acció política (PAC, per les seves sigles en anglès) ‘Reclaim America’ (Recuperem a Estats Units) i comprar l'ampolla metàl·lica, blanca i amb el seu cognom ‘Rubio’ escrit en vermell. “Si dónes avui 25 dòlars o més, t'enviem una ampolla d'aigua de Marco Rubio. Envia als detractors liberals el missatge que Marco Rubio no només t'inspira, sinó que també t'hidrata“, diu l'anunci desplegat a la pàgina a Internet del comitè d'acció política. Al seu torn, el tuit enviat pel senador cubàamericà agrega: “Aconsegueix avui la teva ampolla d'aigua de Marco“.
Qui per descomptat també està capitalitzant l'anècdota és la marca de l'aigua, “Poland spring”, que de sobte s'ha fet extremadament coneguda a Estats Units. Encara que tard (14 hores després del fet) va penjar en el seu Facebook una imatge de l'ampolla, amb la frase “Reflecting on our cameo. What a night!”.
El que era un “fossat d'orquestra” clar s'ha intentat aprofitar per l'equip del republicà, intentant capitalitzar-ho. El senador republicà ha llançat una campanya de recaptació de fons a través de la venda d'ampolles d'alumini amb el seu nom.
En un missatge publicat en el seu compte de Twitter en la nit de dimecres, Rubio convida als seus seguidors a entrar a la pàgina web del seu comitè d'acció política (PAC, per les seves sigles en anglès) ‘Reclaim America’ (Recuperem a Estats Units) i comprar l'ampolla metàl·lica, blanca i amb el seu cognom ‘Rubio’ escrit en vermell. “Si dónes avui 25 dòlars o més, t'enviem una ampolla d'aigua de Marco Rubio. Envia als detractors liberals el missatge que Marco Rubio no només t'inspira, sinó que també t'hidrata“, diu l'anunci desplegat a la pàgina a Internet del comitè d'acció política. Al seu torn, el tuit enviat pel senador cubàamericà agrega: “Aconsegueix avui la teva ampolla d'aigua de Marco“.
Qui per descomptat també està capitalitzant l'anècdota és la marca de l'aigua, “Poland spring”, que de sobte s'ha fet extremadament coneguda a Estats Units. Encara que tard (14 hores després del fet) va penjar en el seu Facebook una imatge de l'ampolla, amb la frase “Reflecting on our cameo. What a night!”.
0 Comments:
Subscribe to:
Comentaris del missatge (Atom)