YouTube ha donat a conèixer les llistes oficials dels vídeos més vistos a la plataforma al llarg de 2010. El portal de vídeos més popular a internet ha acollit més de 13 milions d'hores de vídeo durant aquest any, és a dir, una quantitat equivalent a 1.500 anys i els seus vídeos s'han visualitzat més de 700.000 milions de vegades, segons ha confirmat la web en una nota de premsa.
En la categoria de Notícies i Política, el vídeo que ha acaparat un major nombre de reproduciones és el que va difondre WikiLeaks sobre la guerra d'Iraq, «Collateral Murder», amb gairebé deu milions. Però com a anunci polític, el millor (o més vist) de 2010 és sens dubte l'anunci de campanya de Dale Peterson.
Al seu anunci, Peterson es presenta com a candidat a comissionat d'agricultura de l'estat d'Alabama. Parla de la seva vida: granger, veterà del Vietnam, empresari d'èxit, retirat a la seva granja; parla de les seves idees: del potencial agricola i industrial de l'estat, responsable d'uns 5 bilions de dòlars, dirigit fins ara per criminals que fan el que volen amb els diners i als altres els deixen en l'ombra... Comenta que perden tres famílies grangeres cada dia, i critica la gestió dels actuals membres, i bàsicamente es ven fins al final del video, basànt-se en que és el candidat que necessita Alabama en quaestions d'agricultura i indústria, un discurs bastant patriòtic i carregat de simbolismes americans, incloent el cavall i el rifle...a part d'insultar a algun oponent.
Segurament el vídeo ha tingut èxit pels seus detractors i pels seus admiradors. Als primers, riuran l'estil directe de Peterson, als segons els encantarà. Sigui com sigui, el vídeo va tenir milions de visites el 2010, i molts vídeos que el parodiaven.
Dale Peterson no va guanyar en les primàries de maig de 2010, però sí va entendre la importància del que havia aconseguit amb el seu vídeo, i va fer dues coses: va penjar en la seva web qui havia estat el guionista i director del seu anunci -Ladd Ehlinger-, i va penjar un nou vídeo, mig parodiant el primer, on donava el seu suport a un altre candidat republicà amb un anunci fins i tot més fort: Get away from that!