Bloc | Sobre mí | Contacte | Treballo a


Dijous 20 de novembre tindrà lloc a Madrid el VII Seminario Internacional de Comunicación Política y Electoral, organitzat per MAS Consulting Group (blog) i The George Washington University. Sota el títol “Una campanya per a la història”, el Seminari se centrarà en l'anàlisi de les eleccions nord-americanes pocs dies després de la seva celebració.

El Seminari, que aquest any celebra la seva setena edició, s'ha convertit en el fòrum professional de comunicació política més important d'Espanya. Des del seu inici, el 2002, més de 700 professionals de la comunicació, l'Administració Pública i la política han participat en ell.

La campanya electoral americana d'aquest any ha trencat molts motlles en la comunicació política. L'ús d'Internet, el poder de la imatge i la música o el protagonisme de les bases són alguns dels factors que estan marcant aquesta campanya.
Pocs dies després de les eleccions més espectaculars de la Història, destacats assessors del Partit Demòcrata i del Partit Republicà es reuniran a Madrid. Parlaran, entre uns altres, d'aquests temes:

- Com s'ha construït la marca Obama?
- Quins errors i quins encerts ha comès John McCain?
- Quin paper ha jugat Internet en la campanya americana?
- Com és la publicitat política que s'està haciend en EUA?
- Com es trasnmiten les històries dels candidats?
- De quina manera es pot arribar a diferents col·lectius com els hispans?
- Quines estratègies i tècniques poden aplicar els candidats espanyols?

El Seminari, al que vaig poder assistir en la passada edició, és una oportunitat per a l'intercanvi d'experiències amb altres professionals i per a conèixer quins són les últimes tendències en campanyes electorals, moltes de les quals estan ja utilitzant-se a Espanya.

Si algú té 450 euros, indispensable inscriure's (i si algú té més, que em convidi a anar ;)

Us deixo el vídeo de presentació:


 

0 Comments:

Post a Comment




RSS Blogger